Erő- és kondíció-fejlesztés

Időpontok: Vasárnap 15 óra, Tartja: Thier Anita

FMS

Funkcionális Mozgásminta-Szűrés: az alapvető mozgásmintákat monitorozza

•           Mély Guggolás
•           Akadály Átlépés
•           Kitörés egy vonalban
•           Váll-mobilitás
•           Aktív nyújtottláb emelés:
•           Törzsstabilitás-fekvőtámasz
•           Rotációs stabilitás

SMR

Self Myofascial Release “saját magunk izompólyáinak felszabadítása”

lágyszövetkezelés- masszázstechnika szivacshenger segítségével

•           izompólya  (latin myofascia) a kötőszövetnek (fascia) azon megjelenési formája, amely az izmokat hártyaszerűen beburkolja
•           az izompólya elveszti ruganyosságát-az izomcsoportok egymáshoz tapadnak-könnyen kialakulnak trigger-pontok  (a trigger szó ravaszt, kioldó gombot jelent)
•           a trigger-pontok a myofasciális szövetekben alakulnak ki, ami az egész testet behálózó fascia – kötőszövet – része, így ezek a pontok bárhol a testben kialakulhatnak

RKC

Russian Kettlebell Challenge

alaptechnikák elsajátítása

•           Lengetés
•           Török felállás
•           Felvétel
•           Nyomás
•           Szakítás
•           Elölguggolás

TRX/tornászgyűrű- Szuszpenziós edzés

A szuszpenziós edzés funkcionális (a funkcionális jelentése: rendeltetésszerű). Saját testes edzés kiterjesztése, ami minden mozgás alapja
A testünk alapvető működési elve nem az izolált, hanem az integrált működés- 3 dimenziós térben, minden síkban való mozgás